Gastro POS – Rejestracja czasu pracy i koniec


Film szkoleniowy

10 myśli nt. „Gastro POS – Rejestracja czasu pracy i koniec

  1. Przemo

    Panowie, jak wrowadzić wartość godziny pracy poszczegolnych uzytkownikow w Gastro Szef, tak zeby w raporcie czasu pracy był widoczny koszt pracy?

    Odpowiedz
    1. Marcin Dąbrowski Autor wpisu

      W głównej wstążce Gastro Szefa Administracja > Uprawnienia > Zakładka „Stawki”
      Stawki przypinamy do roli użytkownika – czyli przykładowo kelnerzy mają jedną stawkę.
      Jeżeli stawki na wybranym stanowisku są inne
      Przykładowo:
      – Młodszy kelner x pln
      – Kelner xx pln
      – Starszy Kelner xxx pln

      To trzeba stworzyć takie role użytkowników (zapewne też różnią się ich uprawnienia)…

      Odpowiedz
    1. Marcin Dąbrowski Autor wpisu

      Nic nie stoi na przeszkodzie by inni pracownicy logowali się do pracy na jakimkolwiek Gastro POS. Guzik rejestracji czasu pracy jest dostępny na pierwszym ekranie Gastro POS. Nie trzeba mieć dostępu do aplikacji sprzedażowej by np.: kuchnia logowała się do pracy w lokalu i zliczał się ich czas wyjście / wejście. Również można rejestrować czas wyjścia na przerwę czy „Wyjście aby załatwić jakoś sprawę na mieście”

      Odpowiedz
    1. Marcin Dąbrowski Autor wpisu

      Nic nie trzeba dokupować. Należy włączyć „Rejestrację czasu pracy” w systemie
      Gastro SZEF > Administracja > Konfiguracja > Parametry systemy > KASA > Rejestracja czasu pracy

      Odpowiedz
    1. Marcin Dąbrowski Autor wpisu

      Stawki godzinowe wprowadzamy w rolach użytkowników jak pisałem wcześniej = wyżej

      „W głównej wstążce Gastro Szefa Administracja > Uprawnienia > Zakładka „Stawki”
      Stawki przypinamy do roli użytkownika – czyli przykładowo kelnerzy mają jedną stawkę.
      Jeżeli stawki na wybranym stanowisku są inne
      Przykładowo:
      – Młodszy kelner x pln
      – Kelner xx pln
      – Starszy Kelner xxx pln

      Trzeba stworzyć takie role użytkowników (zapewne też różnią się ich uprawnienia)…”

      W zakładce Raporty i zestawienia > Pozostałe > Raport czasu pracy mamy kolumnę wartość.
      Stawkę podajemy jak chcemy czy Brutto czy Netto czy Po Ubruttowieniu zależy od pana. Gastro po prostu przeliczy te stawki i podsumuje przez liczbę przepracowanych godzin.

      Jeżeli podwyższamy stawkę przykładowo kelnerom, to też nie problem bo możemy ustawić nową stawkę od powiedzmy 15 marca i Gastro uwzględni obie stawki w przeliczeniu.

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *